viernes, 17 de mayo de 2019
Ebaluazioa
Azkeneko klasean, ebaluazioa eta honen barruan dauden motak landu genituen. Kontuan hartu behar da kalifikatzea zenbaki bat jartzea dela eta ebaluazioak ez duela zertan kalifikatu behar ezinbestekoa ez bada. Ebaluazio mota ezberdinak daude eragile ezberdinen arabera. Denboraren arabera ebaluazioa hasierakoa(aurrezagutzak jakiteko galderak egin), bitartekoa(prozesua baloratu) edo bukaerakoa(ikasitako ezagutzei buruzko galdera espezifikoak egin edo azterketa bat egin) izan daiteke. Ebaluazioan lantzen denaren arabera normatiboa edo kriteriala izan daiteke. Ebaluazioa nolakoa den arabera hezigarria/formatiboa(prozesuan
zehar ikasleari aholkuak ematea eta gaizki egiten duena zuzentzea
ikaslea bideratzeko), ebaluazio autentikoa(bizitzako egoera erreal
eta konplexuak simulatzen dituen zereginak planteatzen ditu ikuspegi
honek) edo ebaluazio integratua(ebaluazioa integratzea, momentu horretan
ebaluazioa edo feedback-a ematea) izan daiteke. Ebaluazioa nola egiten den arabera kualitatiboa(hitzekin
egitea izan daiteke, hau da prozesua
deskribatzea) edo kuantitatiboa(zenbaki bat jartzea) izan daiteke. Ebaluazioa nork egiten duen arabera autoebaluazioa(norberak egiten badu), koebaluazioa(denon artean egiten dena) edo heteroebaluazioa(gure
barrutik ateratzen dena) izan daiteke.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
E-paperzorroa
Hona hemen nire didaktika orokorreko blogaren azken sarrera. Sarrera hau, irakasgaian landutako eta blogera igotako gauza guztien laburpen b...
-
Gaurko klasean Iván Illichen liburuaren lehenengo kapituluari "La Crítica de las Herramientas" buruzko galderak erantzun ditugu. K...
-
Argazki honetan dagoen testuaren bitartez tolerantzia, errespetua eta aniztasuna bultzatzen da, bai unibert...
-
Gaurko klasean, eskola motei buruzko hainbat bideo ikusi ditugu bi mugimendu ezberdinekin zerikusia dutenak. Mugimendu anti-autoritarioak et...
No hay comentarios:
Publicar un comentario